مصاحبه آرشیو خبر ها
بایرن حذف شدنی است / دیبالا سطح بالایی دارد

بایرن حذف شدنی است / دیبالا سطح بالایی دارد

مارک یولیانو مدافع سابق بیانکونری پس از پیروزی دیشب یووه برابر ساسولو و حفظ روند پیروزی هایش در مورد شرایط یوونتوس و بازی حساس چهارشنبه در مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان صحبت کرد. یولیانو ی 42 ساله در اظهار نظر خود گفت:

 

به نظرم یوونتوسی ها در این فصل هم بخوبی نتیجه گرفته اند و هم بازی های خوبی را انجام دادند. ساسولو تیم بسیار خوبی است و مقابل تیم های بزرگ عملکرد خوبی داشته اما اگر بازیکنان یووه کمی خوش شانس تر بودند و از فرصت ها بهتر استفاده می کردند حتی می توانستند با 5 گل از زمین خارج شوند.

 

بازی بایرن؟

 

یوونتوس تیم خوبی است، بخوبی بازی می کند و قدرتمند است. از سوی دیگر بایرن مونیخ هم تیمی نیست که هرگز شکست نخورد و این در بازی های اخیر این تیم در بوندس لیگا مشخص شده. در نتیجه یوونتوس می تواند بازی منطقی خود را ارائه دهد و پیروز شود.

 

بوفون در نزدیکی رکورد دار شدن؟

 

او فوق العاده است، من با او هم بازی بودم و واقعا می دانم که چه دروازه بان بزرگی است. او در این سن هم در شرایط خوبی بسر می برد و نشان داده که می تواند به هرچیزی دست پیدا کند. به نظرم او چند سال دیگر هم می تواند ادامه دهد.

 

عملکرد دیبالا؟

 

او کلاس بالایی دارد، طوری بازی می کند که انگار بیشتر از 22 سال سن دارد و بسیار با تجربه و هوشیار بازی می کند. گلی که او به ساسولو بسیار عالی بود و عملکردش در سطح بازیکنان بزرگ دنیا است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: